Kontakt

marcin@kosedowski.com
Marcin Kosedowski Plotki.IT
Czysta 2-4 lok. 2.18
50-013 Wrocław
NIP: 581 182 76 70

Wybrane publikacje zdobyte dla naszych Klientów

O co chodzi w Content Marketingu?

W skrócie: redagujemy poczytne materiały prasowe i dbamy, by artykuły ukazywały się w mediach, których czytelnikami są twoi potencjalni i obecni klienci. Aby to zrobić, poznajemy twoją firmę i portfolio ofertowe oraz sprawdzamy kim są twoi klienci, jakie potrzeby wykazują i gdzie szukają informacji na temat sprzedawanych przez ciebie produktów czy usług.

Nasz rekord: uzyskanie publikacji w mediach o wartości cennikowej 100 000 zł netto za ułamek procentowy tej kwoty. Wypełnij formularz obok, żeby dowiedzieć się jak.

Czego możesz się spodziewać?

  • pozyskamy publikacje o ekwiwalencie reklamowym kilkudziesięciu tysięcy złotych
  • przygotujemy potrzebne treści, zadbamy o kontakt z redakcjami, pomożemy w przeprowadzeniu wywiadów
  • doprowadzimy do zwiększenia rozpoznawalności twojej firmy
  • dotrzemy z informacją o twoich produktach i usługach do obecnych oraz nowych klientów
  • artykuły na temat twojej firmy i oferty będą pojawiać się regularnie w najbardziej poczytnych mediach
  • będziemy kreować realne potrzeby zakupowe tak, by Content Marketing działał nie tylko wizerunkowo, ale również prosprzedażowo

Kto zajmie się Content Marketingiem?

Twoją firmę wypromuje Zuzanna Szymańska.  Zuzanna posiada ponad 9-letnie doświadczenie w branży public relations oraz content maketingu. Przez ten czas przeprowadziła setki kampanii informacyjnych, wypromowała dziesiątki produktów i usług, Zuzanna Szymańska zredagowała niezliczone ilości artykułów prasowych i wywiadów na potrzeby dzienników, prasy drukowanej i internetowej, radia oraz telewizji.

Cena promocyjna: od 3500 PLN + VAT 

Cena przykładowej kampanii zawiera:

  • przygotowanie tematyki artykułów wchodzących w skład kampanii
  • zredagowanie treści publikacji
  • co najmniej 30 publikacji w największych polskich portalach i serwisach branżowych
  • ekwiwalent cennikowy uzyskanych publikacji na poziomie kilkudziesięciu tysięcy złotych 
  • dostarczenie zdjęć i ilustracji do artykułów
  • wysyłkę artykułów do mediów
  • komunikację, w tym telefoniczną, z redaktorami serwisów
  • komunikację z osobami odpowiedzialnymi za kampanię po stronie Klienta  (dział marketingu, dział handlowy, właściciele biznesowi itp.)
  • przygotowanie comiesięcznych raportów
  • 110% gwarancję skuteczności
Uwaga: cena Content Marketingu może być inna w zależności od liczby publikacji i napisanych artykułów. Każda oferta jest wyceniana indywidualnie.
http://

Dlaczego Fabryka Kliknięć?

  • Dajemy 110% gwarancję skuteczności (co to?)
  • Prosta umowa bez haczyków, gwiazdek i kruczków
  • Opublikowaliśmy już tysiące artykułów w takich portalach jak WP, Interia, Onet, Gazeta.pl
  • Od 2006 budujemy relacje z dziennkarzami
  • Zuzanna Szymańska przeprowadziła setki kampanii PR

Rekomendacje zadowolonych Klientów

Dotpay S.A. jest jedną z największych polskich firm na rynku płatności online, od lat dostarczającą innowacyjne usługi w zakresie płatności internetowych w obszarze e-commerce. Działania prowadzone przez M. Kosedowskiego w znacznym stopniu pozwoliły zwiększyć widoczność marki w wyszukiwarce Google, również w kontekście fraz najbardziej istotnych dla potencjału biznesowego naszej firmy. Analiza porównawcza działań z zakresu SEM sprzed w i w trakcie współpracy pokazała wyraźny wzrost kontaktów z naszym działem handlowym, co bezpośrednio przełożyło się na wzrost rejestracji wśród klientów biznesowych oraz indywidualnych.

Duże znaczenie w naszej współpracy miał fakt, iż Marcin Kosedowski szybko opanował specyfikę poruszania się w obszarze e-commerce, dzięki czemu jego działania cechuje duży stopień kreatywności i samodzielności. Jest to niezwykle istotny czynnik z punktu widzenia zleceniodawcy, zwłaszcza przy ograniczonych zasobach czasowych z naszej strony. Równocześnie pragnę podkreślić dobry stosunek ceny do jakości oferowanych usług oraz solidność i terminowość wykonywanych prac.

Piotr Miecznik, Dotpay S.A.

Zobacz więcej rekomendacji »

Tak piszą o naszych Klientach

(…)mWyniki.pl to pierwszy taki projekt, który jest w pełni responsywny. Poza tym jako jedyny prezentuje wyniki meczów z dziewięciu poziomów rozgrywkowych, podczas gdy konkurencyjne, światowe platformy dostarczają informacje o jedynie trzech poziomach rozgrywkowych w Polsce.

Rzeczpospolita - ekwiwalent reklamowy publikacji: 20.000 PLN + VAT

+Mama w IT+ to ukłon w kierunku kobiet, a w szczególności mam, które po dłuższej przerwie chcą albo powrócić do życia zawodowego, albo udoskonalić swoje umiejętności, albo zacząć coś zupełnie innego.

Onet.pl - ekwiwalent reklamowy publikacji: 12.000 PLN + VAT

2015 rok przyniósł rewelacyjne, nagrodzone w prestiżowym konkursie Ekomersy 2015, rozwiązanie umożliwiające przyjmowanie płatności w różnych walutach. Mowa tu oczywiście o Płatnościach Międzynarodowych Dotpay.

NowyMarketing.pl - ekwiwalent reklamowy publikacji: 2.000 PLN + VAT

Faktem jest, że największy ruch na naszej stronie generują użytkownicy mobilni. Nie dziwi to jednak, skoro mWyniki.pl to pierwszy taki projekt, który jest w pełni responsywny.

Polsat News - publikacja niedostępna przez Dział Sprzedaży

mWynki.pl to młody projekt, który wystartował zalewie osiem miesięcy temu. Fakt, że obecnie odnotowuje blisko 1,5 mln wizyt miesięcznie świadczy o tym, jak duże było zapotrzebowanie na tego typu platformę ze strony polskich internautów.

Bankier.pl - ekwiwalent reklamowy publikacji: 17.000 PLN + VAT

Bernadetta Madej, dyrektor działu handlowego Dotpay: Płatności ratalne udostępniane przez sklepy online działają w bardzo prosty sposób: kupujemy teraz, a płatność rozkładamy na raty.

Money.pl - ekwiwalent reklamowy publikacji: 9.000 PLN + VAT

Dzięki ich pracy, jest możliwe uniknięcie w przyszłości problemów związanych z niedostatecznym przystosowaniem tworzonych narzędzi do ich użytkowania

Wirtualna Polska - ekwiwalent reklamowy publikacji: 9.000 PLN + VAT

(…) producent zaprezentował najnowszy pancerny smartfon myPhone AXE, należący do klasy rugged, czyli urządzeń charakteryzujących się dużą wytrzymałością i odpornością.

Bankier.pl - ekwiwalent reklamowy publikacji: 17.000 PLN + VAT

Dzięki temu zakup drukarki DEXER 3d mini zwraca się po upływie 2 lat od zakupu.

Interia.pl - ekwiwalent reklamowy publikacji: 10.000 PLN + VAT

Jeszcze 20 lat temu niewielu wyobrażało sobie płacenie za pomocą karty zbliżeniowej lub smartfona. Dzisiaj gotówka powoli odchodzi do lamusa, a wspomniane metody płatności stają się normą.

Komputer Świat - ekwiwalent reklamowy publikacji: 15.000 PLN + VAT

Wypełnij formularz. Odpiszemy!

http://